jenza

Alla inlägg under augusti 2012

Av jenza - 31 augusti 2012 13:30

Har knappt landat efter mammabloggkryssnigen

innan det nu på måndag är dax för


We R Family på Junibacken i Stockholm.


Ska bli jätte roligt att få träffa en massa

mammor igen =)

Som vanligt så blir det jag och min trogna vapendragare

Sofia och våra söta småbrudar som intar

huvudstaden =D

Blir nog spännande för Jullan att gå på sitt

första bloggevent. Tur att hon har Towa med som

är lite mer världsvan när det gäller events =D


 


Syns vi där???

Av jenza - 31 augusti 2012 13:21

Julia tyckte tydligen att det var dax för

en ommöblering i "plastskåpet"


 


Mammas söta lilla busunge   

Av jenza - 25 augusti 2012 12:34

Nu har min kära dator varit hos doktorn

och är ihoplappad =)


Idag ska jag ut på böljan den blå med alla

härliga bloggmorsor

  


Ska bli både roligt och lite jobbigt.

Är ju första gången jag sover borta från min lilla

Julla. och kan inte föreställa mig att vakna utan hennes

gurglande på morgonen



Av jenza - 11 augusti 2012 09:17

Framme och på plats =)


Nu väntar vi bara på att familjen Jönsson ska komma fram

så blir det en massa karusellåkande =D

Kanske inte så mycket för lilla mig som är alldeles för harig

men Jonas o Daniel är laddade. D har redan kollat ut i foldern vilka han ska åka.


Vi bor på Gothia Towers och måste verkligen rekomendera dem.

Superb service och en jättestor frukost buffe. För att inte tala

om de stora o fina rummen =)


Nu ska vi vila oss lite och smälta frukosten innan

vi intar Liseberg.



PÖSS

Av jenza - 10 augusti 2012 12:51

Oj oj nu var det ett tag sen sist :-)Men här har vi haft semester och inte hunnit med bloggen alls. I sommar har hunnit med en massa saker bla skara sommarland, Sala silvergruva, Halmstad och en massa annat.Idag bär det av mot Göteborg för en sista tripp :-)Det blir Liseberg, universeum och självklart ullared på vägen hem :-)Min dator har gått sönder så alla bilder från sommaren får komma senare :-) Och jag kan looova att det blir en massa bilder :-)Puss o kram!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards