jenza

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av jenza - 9 oktober 2012 21:48

Jag har skaffat mig en ny hobby =)


Här är några av mina expriment.


 


Min första tårta, fylld med aprikos och hallonmousse.


 


Nr 2, en stubbe fylld med äpple och bananmousse.


 


Nr3, fylld med ananasmousse.


    

Castorama tårta fylld med after eight fluff och päronmousse.


   

Den här gjorde jag idag till en kompis som fyllde =)

Var ett himla piller med rosorna men det löste sig tillslut.

Fylld med lakritsfluff och hallon mousse.

Eftersom att födelsedags"barnet" älskar lakrits så var det

ett självklart val av fyllning =)

Även jag smakade tårtan (trots att jag INTE gillar lakrits)

och måste erkänna att den var god =)


Till i morgon har jag en beställnign på en 1års tårta så jag har för

första gången gett mig på att modelera en nalle av marsipan.

Den vart bra för att vara första gången så jag hoppas de tycker

om den =)

Men det får ni inte se bild på förrän i morgon =P


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards