jenza

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-)
Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i alla fall :-)

Men om jag känner mig själv rätt så lär väl inte helgen bli lugn
för jag kan inte riktigt bara vara måste ha något att göra.
Vem vet det kanske blir en liten tårta som bakas ;-)

Har hur många ideer som helst på lager. Man får hoppas att det kommer in lite mer beställningar snart så man har något att göra :-P

Ska prova på att göra en våningstårta oxå. Ska bli spännande att se hur det blir :-)
Igår leverade jag tre tårtor till jobbet och bad dem lämna omdömen så jag vet om det finns något jag kan förbättre. Var inne igår och tittade på alla kommentarer, var lite nervös att det skulle stå bara negativa saker. Man kan ju inte riktigt provsmaka innan man skickar iväg tårtan, eller... :-D

Men det stod nästan bara positivt så det var jätte skönt :-)
Det de flesta hade anmärkningar på var att marsipan/sugarpaste täcket var för tjockt och det går ju att fixa.

Ska lägga ut bilder på alla tre tårtorna oxå men det får bli lite senare för nu är det frukost dax :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards