jenza

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av jenza - 21 maj 2012 22:27

NU ÄR DET KLART!


Eller i alla fall nästan =)

Kaklet och fogen är på platsen så nu väntar vi på pappa

som ska dra elen sen är det bara rören innan vi kan flytta

in maskinerna.


Jag började foga vid 10 idag och var klart vid 14 med en

kort paus när jag var tvungen att åka och köpa mer fogmassa.

Såå skönt att det är klart. Nu börjar man ju se att det

är en blivande tvättstuga.


Efter fogningen så var jag ju "tvungen" att suga in mig lite sol

efter att jag har suttit nere i källaren i två dagar.

Daniel och grannpojkarna ville ju självklart leka med vatten och

med tanke på det varma vädret så drog vi fram lite av vatten

leksakerna. så det blev en väldigt blöt men härlig eftermiddag =D


Blev allt lite vattenkrig oxå =)

Tror nog att jag vann  

 

Längtar verkligen till sommaren när man bara kan vara ute och

suga i sig av solen hela dagarna och barnen leker i trädgården.


Efter en liten stunds blötlek så packade vi in familjen i

bilen och styrde kosan mot Trosa.

Jonas skulle träna lite på sina släggkast inför tävlingen

på Söndag. Men tyvärr så var det inte lika fint väder där

så vi fick stå och huttra lite när vi tittade =(


Glöm inte bort att kika in i morgon då kommer bilder på

tvättstugan upp!


  

Av jenza - 21 maj 2012 22:16

 


I morse var det tack o lov ett minus =)

Inte så mycket men alla hekton som försvinner är bra

hekton.


Vikt:   101,6 kg


Igår var jag så trött efter allt kaklande att det faktiskt

inte blev någon Cross trainer eller situps =(


USCH på mig!


Men idag är jag piggare i kroppen så snart ska jag skutta

upp på CT och köra mina 10min. Sen får jag väl göra några

extra situps som kompensation för gårdagens icketräning.


Av jenza - 21 maj 2012 21:55



 Jag tävlar hos Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar om ett

 presentkort på 300 kr från Skojostoj.se. Tävla ni oxå HÄR.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards