jenza

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av jenza - 4 juni 2012 10:13

Goodiebagen som var helt sanslöst välfylld med

en massa fina grejer =)


Samtliga bilder och länkar är lånade av Desirée



   



Chips från Svenska Lantchips

Vaniljkrokar
från Majskrokar

Riskakor, rischips
och te från Friggs

Värdekuponger från SIA Glass


 

Film och nalle
från Pino

Våtservetter,
necessär, badflodhäst, baby cream och protective diaper cream från Sebamed


Tommee Tippee
nappflaska samt handbok från Careb

Fruktpuré från Ella's
Kitchen

Napp (bestick eller bitring) samt rabattkod
från MyKidoo

 

Mössa från House of Lola

Värmeljus från Liljeholmens

Prov samt
rabattkupong från Colour
Catcher

Trosor från Pierre Robert

Dip-in remover samt
informationsblad från Depend

Floursköljning
från Flux

Kräm från Decubal

Värdebevis från Film2Home

Tamponger och
rakhyvel från Tampoons for free och Bic

Mádara Miracle set
från ecoliving

Drops från SB12

Illustration
från 2myror

Skosnören från Nokia

Bröllopsfixaren
från Norstedts

Weleda Favorites
från Weleda

Disktrasor från Wettex/Vileda

Trosskydd från Tena

Värdebevis från Headweb

Lavendel-doftpåse
från Triumph


Erbjudande från nelly


 

Erbjudande från Svinsöt

Klistermärken och
ballong från meandi

Katalog och
rabattkod från Lingon
& Blåbär

Erbjudande från Burt's Bees

Presentkort från Minimango

Erbjudande från BrandsForKids

Erbjudande från Lookibooki

Erbjudande från Happy Bling

Katalog från Sagolikt
Bokförlag

Visitkort från Rabauke

Erbjudande vid köp
av MAC Kid

Informationsblad
från Namnnappen

 

   

 

Av jenza - 4 juni 2012 09:21

Har under min korta bloggkarriär inte hunnit varit

på så många event men måste klassa detta

som ett av de bättre =)


TACK Desirée Larsen för en jätte rolig dag =)

Allting var suveränt ordnat och goodiebagsen

var otroliga för att inte tala om alla fina vinster.

Hoppas du ordnar fler för då kommer jag garanterat =)


06,05 gasade jag iväg från Nyköping med nosen vänd mot

Sofia, sen var det dax att hämta Sanna och Frida i Norrköping.

Och för att göra gruppen perfekt så raggade vi upp Emelie

på östergötaslätten ;)


Sen var det bara full fart som gällde (förutom ett par kiss stopp)

ner till Blogg daten i Göteborg.

Kanske lite för full fart för vi var där en timme för tidigt =P

Men vad gör det, då fick vi bara en extra timme med alla

härliga bloggmorsor =D


  


Sofia och vår fina värdinna Desirée =)


 


Stort välfyllt buffebord som såg väldigt suktande ut men

jag höll mig till min shake =)


 


Överst: Finingarna Sofia och Carolina, en sneak peak av goodiebagen.

Mina super trevliga bordsdamer Julia, Johanna, Jessica och sen

Desirée som inte hann sitta still många minuter stackarn (inte ens

för att hinna vara med på kort).

Sen har vi Sofia igen (Linslus kanske ;)  och Sanna .



Emelie skålar och jag smilar upp mig =D 


När vi skulle hem så blev det många cirklar innan vi hittade ut

ur staden =)

Men sen var det bara gasen i botten med undantag för ett par körv ätar stopp =P


Blev mycket fnitter och underbar skönsång i bilen på vägen hem

så som det ska vara när man är ett gäng brudar på roadtripp =D


TACK alla underbara bruds som förgyllde min lördag  

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards