jenza

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av jenza - 1 juni 2012 21:10

Idag när Daniel hade två kompisar här så

passade vi på att pyssla lite.


Det blev tre jätte fina ljus som de fick med sig hem

så de kunde tända till fredagsmyset.



Även mamman passade på att pyssla lite =)



Brukar ni pyssla med era barn?

Vad gör ni då?

Tips tas gärna emot =) 

   

 

Av jenza - 1 juni 2012 21:00

Här är Jonas middag!



Min middag =)



Undrar vad som var godast =P 

   

 

Av jenza - 1 juni 2012 09:00

      


I morgon firar jag och maken 5årig bröllopsdag!


     


Eftersom att jag kommer vara iväg på bloggdate hela 

dagen i morgon så passar vi på att fira lite idag i stället.


Har tänkt överraska J med Oxfile med Ungsrostade rotgrönsaker 

som jag vet att han Älskar =)

Men jag kan inte komma på vad jag ska köpa för någonting

roligt i present. Han har ju redan varit i Tyskland så det finns ju 

inget drickbart han behöver =(

Men jag och barnen ska smita ner en stund på stan innan

han kommer hem så kanske man kan hitta något =)


Hans present till mig sitter redan på fingret =)

den hämtades ut igår så nu känns det inte lika tomt på

handen.


 

       Den översta ringen är en kopia av förlovningsringen som jag

fick på våran första bröllopsdag. Då satte vi i en färgad diamant, och efter

det så har jag varje år satt i en ny färgad diamant. Så nu

har jag Blå/turkos, lila, gul/grön, champange och i år blev det

en klar =) Man kan ju säga att vi är ganska välkända på

Hallbergsguld på grund av det här så nu behöver jag inte ens säga

vad det är jag ska göra =P


Bild på den senaste stenen =)


Tråkigt nog så kommer det nog inte bli fler stenar för då 

förstörs inskriptionen (Amor Vincit Omnia= Kärleken övervinner ALLT) 

Men jag har hintat till maken att jag minsann har fler fingrar så det går

ju alltid att starta en ny ring ;)


Min Älskade.


JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR ALLTID!!!

(Trots lite smågräl ibland ;))


 

 

Av jenza - 1 juni 2012 08:23

Nu ska jag avnjuta min härliga frukost i

min nya fina cambridge shaker =)


TACK Mia på Må Gott Huset!!!


  


Efter frukosten ska jag passa på att köra mitt pass på

Cross trainern medans Daniel tittar på film och Jullan

snusar =)


Igår var det dax för veckans vägning hos min

underbara rådgivare Mia  


Vikt:  98,5kg ( -3kg)

Rumpa:  123,5cm (-1cm)

Mage:  109cm (-6,5cm)

V Lår:  74,5cm (0cm)

H Lår:   75,5cm (0cm)

Byst:  107,5cm (-2cm)

V Arm:  37,5cm (-0,5cm)

H Arm:  37,5cm (-0,5cm)


Förra veckan så hade jag inte minskat någonting om magen

men det togs verkligen igen denna vecka =)


-6,5cm


Faaan vad kul =D

Fick ett "Skitbra" av Mia och en liten belöning ;)


Så nu känner jag mig JÄTTE taggad att köra vidare så

det blir INGET fusk i helgen när jag ska på två blogg event.

Kommer nog bli tufft när det troligen kommer bjudas på en 

massa gottis men jag VET att jag kommer känna mig nöjd om

jag klara det =) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards