jenza

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av jenza - 7 juni 2012 07:39

Jag har blivit utmanad av Jessica och här

kommer mina svar =)


1. Hur många barn vill du ha?
Om jag fick bestäma så skulla jag vilja ha hur många som helst men maken

tycker att vi får nöja oss med tre  =P


2. Om du ska ut o resa i Sverige på semestern- vart åker du helst då?
Jag älskar Öland och Gotland på sommaren. Det är som att åka utomland =)


3. Vad är det värsta du vet?
Höga höjder!

4. Vilken är din favoritfilm?
Oj det var svårt, finns så många bra men Dirty Dancing kan man

se hur många gånger som helst.

5. Vad gör du om 20 år?
Usch, det vill jag inte tänka på! Då kommer jag ju vara nästan 50, HJÄLP!


6. Vad dricker du helst om du dricker alkohol?
Ett glas (eller två) rött sitter aldrig fel =)


7. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad!

8. Vilken butik köper du mest barnkläder ifrån?
Blandat men tror det får bli Lindex som ligger i topp.

9. Vad är det sista du gör innan du går och lägger dig?
Kollar facebook en sista gång på mobilen =P


10. Hur dags går du upp på helgen?
Tja med min lilla donna så blir det tyvärr inga sovmornar =(

Så det är upp kl 6,30 so gäller.


Det var mina svar det=)

Nu skickar jag vidare utmaningen till Sofia, SofiVirre och Lena

så får vi se vad de har för roliga svar =D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards