jenza

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

panik!

Av jenza - 15 maj 2012 11:36

  

Igår följde jag med Daniel på hans första besök på skolan.


AAAAAAHHHHH


HJÄLP! min lilla kille är så stor att han ska börja skolan.

Mammahjärtat gråter en skvätt över att min lilla plutt börjar

växa upp och bli en stor kille. När jag lämnade av honom på skolan

så fick jag inte ens en puss o kram  


Bara ett ynka 

- Ja ja mamma gå nu.


Suck jag minns när jag fick lov att bära runt på honom hela tiden

men nu får man inte ens en kram...


De växer ju alldeles för fort och min lilla skrutta här hemma

kryper för fullt och blir bara större och större. Men hon får

nog allt vara mammas lilla bebis ett bra tag till.

 


Älskar mina barn över allting på denna jord!

Samtidigt som det är härligt att se dem göra framsteg och växa så 

känns det som att man skulle vilja stanna tiden ibland och bara

njuta av att vara här och nu.


 


Men jag får ju se fram emot en MASSA barn barn att skämma bort sen 

 


Och kanske ett par egna till innan ;)

Den som lever får se!!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards