jenza

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Tvättstugebygge del 1

Av jenza - 20 maj 2012 17:25

  

Jag började bygga mig en ny tvättstuga i källaren

innan jag blev gravid med Julia.

Men när jag blev gravid och de härliga foglossningarna

startade så stannade allt av.


Sen har Jonas och jag pratat om att vi ska göra den när vi har

tid men det verkar som att den "tiden" aldrig ville dyka

upp så det var bara att ta tjuren vid hornen och köra igång =)


FÖRE!


Så här lämnades min halvfärdiga tvättstuga för ca 2år sen.



Nu är arbetet i fullgång =) 

   

Före                                               Efter 

 

Idag har jag varit nere i källaren och kaklat från kl 10

till 17 så nu är man en aning mör i kroppen =)

Men fint blir det!

I morgon ska fogen läggas på och sen ska vi dra in strömmen

och rören till tvättmaskin och torktummlaren.


Lite synd att missat en så fin och solig dag men det

kommer förhoppningsvis fler.


  

 

 
 
Ingen bild

Vendela

21 maj 2012 15:34

Hejsan,
det är lätt hänt att renoveringar stannar av. Men nu har ni kommit en väldigt bra bit på vägen, så roligt! Skulle du kunna tänka dig att visa upp ditt projekt på Byggla.se? Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om Byggla och om den lilla presenten du får om du är intresserad.
Lycka till med att fortsätta renovera!:)
Mvh
Vendela på Byggla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards