jenza

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Bröllopsdag!

Av jenza - 1 juni 2012 09:00

      


I morgon firar jag och maken 5årig bröllopsdag!


     


Eftersom att jag kommer vara iväg på bloggdate hela 

dagen i morgon så passar vi på att fira lite idag i stället.


Har tänkt överraska J med Oxfile med Ungsrostade rotgrönsaker 

som jag vet att han Älskar =)

Men jag kan inte komma på vad jag ska köpa för någonting

roligt i present. Han har ju redan varit i Tyskland så det finns ju 

inget drickbart han behöver =(

Men jag och barnen ska smita ner en stund på stan innan

han kommer hem så kanske man kan hitta något =)


Hans present till mig sitter redan på fingret =)

den hämtades ut igår så nu känns det inte lika tomt på

handen.


 

       Den översta ringen är en kopia av förlovningsringen som jag

fick på våran första bröllopsdag. Då satte vi i en färgad diamant, och efter

det så har jag varje år satt i en ny färgad diamant. Så nu

har jag Blå/turkos, lila, gul/grön, champange och i år blev det

en klar =) Man kan ju säga att vi är ganska välkända på

Hallbergsguld på grund av det här så nu behöver jag inte ens säga

vad det är jag ska göra =P


Bild på den senaste stenen =)


Tråkigt nog så kommer det nog inte bli fler stenar för då 

förstörs inskriptionen (Amor Vincit Omnia= Kärleken övervinner ALLT) 

Men jag har hintat till maken att jag minsann har fler fingrar så det går

ju alltid att starta en ny ring ;)


Min Älskade.


JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR ALLTID!!!

(Trots lite smågräl ibland ;))


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards