jenza

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Mammabloggalan kvällen!!!

Av jenza - 14 maj 2012 13:10

Efter mässan så gick vi upp på hotellet för

att klä oss lite snyggare =P


Några av oss hade bokat frisör tid och satte oss

där för lite ompyssling.


Ninnie, Carolina och jag piffar till oss.


Nu är vi färdig piffade och redo att rocka loss =)



Under kvällen bjöds det på jätte god mat med en äppelsallad till förrätt,

oxfile med inbakad potatis och vitsparris till varmrätt och vanilj(någonting) till efterrätt.

Till maten så hade jag förstaklassig underhållning av mina

underbara bordsdamer =)

De bjöd på en äkta bloggkväll fylld av skratt och glädje =)

Högst upp från vänster: Störtsköna norrlänningen Ninnie och Alltid lika

fina Sofia. Underbara Mira som fick mig att skratta mer än jag gjort på

läng =). Och sen goa Agge med ett super smile.



Hade en super härlig dag och kväll!!

  

TACK alla mina underbara som var med och gjorde detta 

till en oförglömlig kväll 

 


Jag får ju inte glömma den välfyllda goodiebagen.



Den var fylld till bredden med massor av fina saker. Och det var ännu mer

saker som man fick av alla utställare på mässan. Så jag tror det blev 3 stora 

påsar med godsaker. 


När jag började plock upp allt så blev jag ju genast av med 

hörlurarna =)

Dom tyckte Daniel passade utmärkt till hans DS,

så då var jag ju tvungen att ta kort när han hade de på sig


    

Nöjdare kille får man leta efter


Så detta var lite bilder från årets mammabloggala.


Kommer jag att åka fler gånger??

G A R A N T E R A T!!!

 

 

   

 

 

 
 
SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

14 maj 2012 15:09

Nästa år sover vi kvar :)

http://SoffiZ.blogg.se

 
Carolina

Carolina

14 maj 2012 20:07

Åhh, det var ju såå fantastiskt roligt och jättekul att få träffa dig! Kram

http://carolina1979.se

 
Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

15 maj 2012 15:09

ha ha..men Jenny tog du med kortet där de ser ut som ja petar nästan..ha ha..

som sagt var de så kul att få träffa och lära känna er =) Vi måste ses även nästa år igen. Men ja hoppas vi ses tidigare än så på nått annat kul event.

sv: men duktiga du..hur länge hade du tänkt gå på ren kur? ja de är lite pissigt men de funkar de med. Vill man bli fin får man lida pin heter de ju,men oj så äckligt snygga vi kommer att vara sen =D

ha en underbar fortsättning på dagen.

KRam

http://ninniejohanna.vimedbarn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards