jenza

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

älska mig för den jag är!!

Av jenza - 28 april 2012 17:50

Idag har vi varit nere på stan och kollat på en massa klänningar

men det är ingen som faller mig i smaken =(

Tycker inte någon sitter bra eller rättare sagt min kropp

sitter inge bra..


Har ju försökt starta min bantning ett tag nu men det vill

sig inte =( Det har hela tiden varit något som tagit emot.

Är det inte omotivation så är det sjukdomar eller annat.


Har inte tyckt det spelar någonroll bara jag är nöjd själv men

nu när man ska hitta en snygg festlig blåsa så skulle det inte vara

helt fel att väga ett ton mindre.

För på +avdelning så har de INGA roliga kläder,

allt är antingen grått, beiget, mörk grönt.


TRÅKIGT!!!


Ska man inte kunna få klä sig i tuffa lysande kläder bara

för att man är stor??

Är det så att man ska skämmas och gömma sig i

ett hörn?

 

Jag har under min uppväxt haft många funderingar och mått väldigt

dåligt över min vikt. Men nu, efter 2 barn födda med snitt, så känns

det som att folk får ta mig för den jag är här och nu.

Orkar inte längre gömma mig i stora bylsiga kläder och be om

ursäkt för att man tar för mycket plats.


Jag är den jag är...

 

Självklart vill jag gå ner i vikt för min egen skull och

min familjs. man vill ju finnas här för dem lääänge.

Och så skulle det ju som sagt vara trevligt att gå in i

en butik och kunna välja på lite mer kläder än ett par

blekgröna tält nere i hörnet =)


  

 
 
SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

28 april 2012 18:14

Jag älskar dig för den du är <3

http://SoffiZ.blogg.se

 
Systeryster Sofi

Systeryster Sofi

29 april 2012 09:04

Jag gillar dig som du är! sen om du har ett tält eller en självlysande tangatrosa på dig, det spelar absolut ingen roll..
Strunta i alla som säger att man måste vara smal osv..
Folk får väl ta en för den man är.
Vet att det är jobbigt ibland, kämpar ju själv med samma sak..

STYRKEKRAM TILL DIG FRÅN MIG! <3

http://www.karedo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards