jenza

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Bio och motion.

Av jenza - 15 april 2012 08:58

 

När Daniel fyllde så fick han bio biljetter till Lorax

av Soffiz, så den var vi och tittade på i fredags.

Daniel satt som klistrad hela filmen och tyckte den var väldigt bra.

Den handlar om att man ska vara rädd om naturen och inte hugga ner skog.

Så det blev mycket prat och funderingar om naturen efter.


STORT TACK SOFFIZ   


När Daniel och jag kom hem från bion så stod den där.


Energetics
Elliptical 9.1 Elliptical/Crosstrainer med robust chassi och ledad bakdel för bästa träningskomfort. Har funktioner som tid, distans, puls, kaloriförbrukning, wattindikator och återhämtning. Inbyggd POLAR-mottagare för medföljande bröstband.

 
System: PMs, Datorstyrd
 
Utväxling: 1:10
 
Svänghjul: 6 kg Oscillerande massa ca 22 kg
 
Träningsdator: stor, bakgrundsljus-LCD, 13 program
 
Funktioner:  tid, Hastighet, Distans, Kaloriförbrukning, Pulsmätning, scan, Kilometermätare, Wattindikator
 
Pulsmätning: Handpulssensor, samt via dator, Bröstbälte (ingår)
 
Yttre mått: L: 1457 mm, B: 662 mm, H: 1620 mm, vikt: 51,8 kg
 
Max användarvikt: 150 kg
 
Steglängd: 39 cm standardinställning
 
Garanti: 1 års garantitid vid användande i offentlig miljö. se garantifolder för mer info.
 
Extra funktioner: Justerbar steglängd och höjd

 

"Min" efterlängtade cross trainer!

 

Självklart testades den direkt, men usch vad jobbigt

det var. Märks att man är otränad.

Jag har tagit ett par kortare vändor på den men Maken som

är en aaaning mer vältränad har kört stenhårt.

Så den kommer nog garanterat att bli välanvänd.


Just nu står den i vardagsrummet men sen när vi har gjort i ordning

i träningsrummet så ska den flyttas dit.


Idag skiner solen så vi ska snart ut o göra lite

trädgårdsarbete. Jag har lite planer på att gruslägga

bit av gräset så vi kan ställa cyklarna där. Men då måste en

bit av häcken tas bort och gräset måste grävas ur för att sen lägga

markduk och grus.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards