jenza

Alla inlägg den 17 april 2012

Av jenza - 17 april 2012 12:58

I morse när vi slog upp våra blå så had jag ett spöke

bredvid mig i sängen.


Daniel var vit som ett lakan i ansiktet och

gnällde på ont i magen.

Men när jag frågade om han mådde illa sa han nej

så vi klev upp och åt lite frukost.

Efter frukosten så gnällde han igen på magont så jag ringde

till dagis för att säga att han inte skulle komma.

Han hann inte mer än lägga sig i Våran säng inna ALLT kom

upp.


Så det blir till att köpa nya bäddmaddrasser och nya kuddar!


Var bara att duscha av honom och mig för att sen bädda ner honom i hans

med en hink bredvid och en film.


Sen var det bara att ta tag i alla kräks. Så nu går

tvättmaskinen varm...

 

Sista (förhoppningsvis) kräkningen kom vid 11 snåret

Och då började jag få frossa och må dåligt men

det visade sig vara "bara" feber. Tack o lov!


Men som sagt en olycka kommer ju sällan ensam.

Pappa ringde för en timme sedan och berättade att han

har problem med hjärtat igen så han ska in till akuten.

Så får vi hoppas att det inte är ngt allvarligt  


Alltså!

Daniel är kräksjuk

Jag har feber och problem med bihålorna

Julia är snuvig och hostig

Pappa ska till akuten

Jonas jobbar

OCH DET SNÖAR!!!


SKIT DAG!!!!!!

 



Så nu har jag gnällt av mig lite.

Men erkänn liiite synd är det allt om oss idag     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards