jenza

Alla inlägg den 25 april 2012

Av jenza - 25 april 2012 12:22

Kom precis hem från Jullans babysim.

Hon älskar verkligen att bada och skulle kunna

vara i mycket längre än de 30min som babysimmet är.

Men tyvärr så har pansionärerna sin gympa direkt efter

oss så det är bara att knata upp ur vattnet när alla

gammlingar står på kö =)


Alla andra barn blir trötta och vill vila efter simmet men

inte min lilla Julia hon ligger o sjunger glatt i sängen och har

inte en tanke på att sova middag.


Såg idag att babyproffsen hade klubbkväll idag så det är ju klart

man måste kika in =)

Kan ju finnas några bra fynd!


Av jenza - 25 april 2012 09:18

Här kommer bilderna från godiebagen och

även gårdagens reafynd =)


Välfylld godiebag! 

Produkter från Semper, Bambino, Santa maria, fina hörselkåpor från Peltor

tossor från Elodie Details, och mycket mer.


Fynden bestod mest i kläder till Julia, konstigt ;)

Alla grejor för ca 200kr, tyckte jag var bra fyndat av 

lilla mig. Sen hittade jag ju oxå två olika klänningar, så nu måste jag bestämma

mig vilken jag ska ha på mammablogg galan.


Tänkte ta kort så ska ni får hjälpa mig med beslutet.

     

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards