jenza

Alla inlägg den 13 april 2012

Av jenza - 13 april 2012 10:49

PENGAR.

 

Vilket magiskt ord, det kan få folk att bli helt

galna.

  

Men vad skulle vi göra utan dem?  


Man skulle vilja göra såå mycket med hemmet just nu men

pengarna finns bara inte hur mycket man än gräver.

Skulle ju inte sitta helt fel om en generös givare bara dök upp

och skänkte si så där 200 tusen. Då skulle jag kunna

göra några av alla projekt jag har som snurrar i huvudet.


Men nu ska jag inte gnälla!

Har ju en UNDERBAR familj och jätte fina och

friska barn som jag ÄLSKAR över allt annat.


Och vad behöver man egentligen mer än det?


Tja, ett tak över huvudet är ju inte helt fel i och för sig

 

Det har vi ju och sen att man har en miljon ideer som man vill

genomföra det är väl en annan fråga.


Just nu har jag ju snöat in mig på en cross trainer så Maken

och jag kan bli lite smärta o smidiga.

Om jag har tur så lutar det åt att maken köper en för sitt

träningsbidrag. Ska bara smöra liiite till så kanske jag

får åka och köpa en idag.


Hoppas!

 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards