jenza

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Cykel olycka!

Av jenza - 15 april 2012 21:27


Min lilla plutt har skadat sig  

Han kraschade med cykeln in i ett räcke när vi var

påväg hem från affären. Det kom ett par tårar och han ville

inte cykla resten av vägen hem. Men när vi väl

hade kommit hem så kom hans kompis förbi och då var

det fullfart igen.  


 


Igår var min pappa här med sin fru för att fira Daniel på

hans 6års dag. Och då fick han ett spel till Wii som han

har pratat om sedan i julas när hans kompis fick ett sånt.


Skylanders!

Nerfrusna i vår värld - Levande i sin egen...

I flera generationer har Skylanders använt sina magiska krafter och vapen för att skydda Skylands. Men nu har en ond tyrann frusit ner dem och förvisat dem till Jorden. Bara du kan ge dem nytt liv genom att ställa dem på "Portal of Power" och skicka dem till deras egen värld för att rädda Skylands för evigt.

En helt ny typ av Action figur!

BOOM! Ge Skylanders nytt liv!

Skylanders är unika action figurer som kommer till liv i spelet! Bara ta en Skylander, placera den på "Portal of Power" och BOOM! Skylandern kommer att väckas till liv i spelet. Det finns över 30 Skylanders och varje figur har unika förmågor och krafter.


Själv tyckte jag att det verkade vara ett lite "tråk"spel.

Men jag meddela att hela familjen har suttit klistrad framför

detta gulliga spel med roliga småfigurer.


Så detta kan jag verkligen rekomendera.

Vad som är väldigt positivt är att de talar svenska

så barnen själva kan förstå vad de ska göra i uppdragen.


 På eftermiddagen så började jag få lite ont i ena

bihålan och nu på kvällen har det blossat upp i en ganska 

trolig inflammation  


Vill INTE bli sjuk!

Jag ska ju träna på cross trainern inte ligga o

dö i soffan. SUCK!


Men det kurerar vi med


Ett gott glas vin  



Så nu hoppas vi på bättre hälsa i morgon.

För då börjar det     

    


 
 
SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

15 april 2012 22:16

Stackars lilla Daniel :(

http://SoffiZ.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 12 april 2013 19:10

Förra helgen var det dax för sonen och hans bästa kompis kalas som hölls i skolans gympasal =) Själv stod jag för fikat medans karln fick vara lekledare. Självklart stod det tårta på fikamenyn och här kommer en massa bilder.       Lek...

Av jenza - 13 oktober 2012 07:35

En hel helg utan några måsten :-) Det känns väldigt skönt. Har varit en hänelserik vecka med en massa tårtbakande, Tupperware möte med bästa Sofia, judoträning, bankmöte, Underbara barn mässa, osv. Man kan nog inte säga att jag har haft tråkigt i al...

Av jenza - 11 oktober 2012 10:40

Som utlovat kommer här bilder på ettårstårtan =D             Fick även ett par bilder av 1åringen så ni får se hur den såg ut inuti =)         ...

Av jenza - 10 oktober 2012 12:22

Nu är jag klar med dagens tårtbeställning =)   En söt ettårs tårta i rosa och vitt med en nalle som inte var det lättaste men blev nöjd med slut resultatet =)   Bilder lägger jag inte ut nu för jag vill att beställaren ska få se den f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards